mandag den 25. februar 2013

Hurtigt søndagsprojekt

I dag klemte jeg lige en halv times krea-tid ind i et presset program.

Jeg har ofte brug for et lille kort til at sætte på en værtindegave eller lignende. Og det skal selvfølgelig være et  kort, der kan bruges hele året. Resultaterne blev meget forskellige.







Det hele startede faktisk med, at jeg liiige skulle lave to små kort til et par æsker chokolade til mormors søde hjemmehjælpere. Jeg tænkte, at jeg hurtigt lige kunne skrive tak ved hjælp af masking tape. På billedet har jeg også lige lagt en rulle silkebånd frem til at binde om chokoladen.

Til at fremstille kortene brugte jeg disse ting.

3 kommentarer:

  1. Fin ide, gør enhver gave meget mere personlig....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og nogle gange behøver det ikke være så kompliceret:-)

      Slet
  2. The beauty and simplicity of these cards is quite appealing!! I don't make many cards, but these are tempting me!

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...