mandag den 4. marts 2013

Forårsfornemmelser

I dag har jeg pudset vinduerne, så solen rigtig kan skinne ind. Det gik jeg og drømte om i går, hvor der ikke var en sky på himlen. Og hvad sker der så? Ja i dag er der ingen sol... Typisk.

Men om ikke andet er vinduerne pudset og klar til næste solskinsdag. Jeg har hjulpet en veninde med brainstorming på en opgave, og som tak har hun sendt mig en flot buket blomster i min yndlingsfarve... Jeg blev så overrasket, da blomsterbuddet ringede på døren:-) Er den ikke skøn?


Dagens projekt er puder. Jeg er ikke den store syhaj, men vores seng har virkelig brug for nye puder, der matcher det sengetæppe, vi fik i julegave. Stoffet har jeg købt i Stof og Stil, og jeg har en idé om, at puderne skal være i stil med Hay-puderne med store knapper i en anden farve.

Og så vil jeg gerne sy matchende puder til vores sofa - og det er her jeg er startet. Inspirationen er fra Hay Puzzle puderne. Som sagt er jeg ikke den store syhaj, så jeg nåede ikke så langt, men jeg skal nok vise dem frem, når de bliver færdige.


I første omgang har jeg klippet og klippet, så lige nu ser stuegulvet således ud.


Stoffet er i øvrigt fra Stof og Stil.

2 kommentarer:

  1. Sy-haj bliver man med øvelsen... jeg synes begyndelsen ser fantalastisk ud...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge - og du har ganske ret. Og jeg håber slutproduktet bliver flot. Jeg må tilstå, at det trekant-show er sværere end det ser ud til. Puha der er mange linjer, der skal passe sammen. Nu bliver det spændende, om jeg kan få kanten til at passe, når jeg skal sy bagsiden på:-)

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...