tirsdag den 19. februar 2013

Status på Sommerfuglen #1

I husker nok det skønne broderi-kit, jeg købte til julemarkedet i Kødbyen i starten af december. Det er designet af Lisa Grue, og jeg blev vildt overrasket, da jeg i denne uge så en hel sides artikel om netop dette kit i Alt for Damernes Interiør-tillæg. Jeg er bare så trendy...

I hvert tilfælde er det blevet hipt at brodere. Jubii.

Nå men down to business - her status. Jeg har broderet hele teksten og en halv vinge.




I want to live forever... Det er et budskab, jeg bestemt gerne vil have hængende. Det minder mig om at nyde livet, for ingen lever for evigt.

4 kommentarer:

  1. Super flot bliver det :-) Og teksten er naturligvis genial :-)
    Rigtig god aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din lille hilsen. Jeg kunne heller ikke stå for den:-)

      Slet
  2. Hvor fedt! Gid jeg kunne tage mig sammen til den slags (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare at kaste sig ud i det. Der er jo ikke nogen udløbsdato på det. Jeg har dog en veninde, der spontant udbrød, at det ser ud som et evighedsprojekt. Men det tror jeg ikke det bliver. Jeg skal nok vise, hvor langt jeg er nået liige om lidt.

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...