tirsdag den 6. december 2011

Pakken er åbnet, så nu kan jeg løfte sløret...

Så har Katharina åbnet den pakkekalender-pakke, jeg sendte til hende før min ferie. Og heldigvis havde jeg ramt plet med både julekort og stjerner. Jeg håber nu alligevel, at kortene kommer ud i juleposten, hihi...

I farten fik jeg slet ikke taget billeder af gaverne, men det gør ikke noget, for det har Katharina klaret meget flottere end jeg kunne have gjort det - bare se her.

billedet lånt hos Katharina
Julestemningen er så småt ved at indfinde sig her hos mig efter en uge sydpå i solen. Ih nu glæder jeg mig til at modtage min pakkekalendergave og se om jeg er lige så heldig som sidste år, hvor Rikke overraskede mig med en skøn kosmetikpung, som jeg bruger til små krea-projekter. Ligenu rummer den lidt hækletøj, som jeg forsøger at blive fortrolig med.

Vil du se, hvem der ellers er med i pakkekalenderen og hvilke skønne pakker, der bliver åbnet hver dag, så kig med hos Karina, der har koordineret det hele. Tak til Karina for det skønne initiativ:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...