mandag den 12. december 2011

Julepakkekalender til mig!

Ihh så er dagen kommet, hvor jeg skal åbne min gave i Unikarinas pakkekalender. Nu har den ligget her og ventet på mit bord i nogle dage. Og hvilken forløsning at pakke de fine røde pakker fra Karen op. I morgentravlheden havde jeg ikke lige tiden til at redigere billederne, så de kommer her i deres rå tilstand.

Dejlige pakker og et fint kort, der ligesom kuverten var pyntet med masking tape. Jeg elsker de mange anvendelsesmuligheder.

Og inden i pakke gemte sig to julkugler, der ikke rigtig kommer til sin ret her. Og et par fine blå øreringe.


Og og og disse to skønne hjerter i ler med tryk fra blonder. De er skønne.
Kuglerne er syet i filt på en måde, så de skaber en tredimensionel form - de er bare så flotte. Øreringene er monteret på en lille perleplade - genial idé! Og hjertene venter bare på at komme på en gren og pynte. Tusind tak for den flotte gave, Karen

Og tak til Karina for at arrangere pakkelegen endnu en gang:-) Jeg glæder mig til at se med de næste 12 dage. Det er en fantastisk måde at besøge nye eller allerede kendte blogs på.

1 kommentar:

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...