søndag den 25. december 2011

Glædelig jul på Femthe

Inspireret af skønne Asli vil jeg også sende en julehilsen til alle jer, der følger bloggen. Jeg har nydt at kunne dele mine kreationer med ligesindede og ikke mindst mødet med mange af jeres gennem året. Det betyder utrolig meget for mig at vide, at der er andre kreanørder rundt om i det danske land og dermed andre, der sætter pris på de hjemmelavede gaver.

December 2011 har været særlig en spændende måned med utrolig meget aktivitet på bloggen og mange nye læsere. Et stort velkommen til jer:-) Jeg har måske nok også en særlig kærlighed for julen og dens mange sysler og det vil jeg forsøge at få til at smitte lidt af på hele året i 2012!

Her kan I se årets eneste hjemmelavede julegave til min søster. Den er ikke helt færdig - nåede det simpelthen ikke. Faktisk blev det sidste bogstav broderet juleaftensdag om formiddagen næsten på accord. Jeg er ganske godt tilfreds med resultatet og nu kan hun selv få lov at bestemme bagbeklædningen på puden, så den bliver helt perfekt. Søster var uden tvivl meget begejstret for den og teksten måtte synges højt for resten af selskabet. Måske kan du læse, hvad der står selom billedet er en lille smule beskåret?


Ellers kan du få lidt hjælp: "Fly me to the moon - let me stay among the stars".

Glædelig jul til jer alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Kære Anne Mette
    Også glædelig jul til dig. Og sikke en smuk julegave, du har lavet til din søster :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er bare vild med den pude! Kan du lokkes til at sende excelarket med mønstret? Det vil blive MEGET værdsat! Min mail er kabr@privat.dk
    Med venlig hilsen Katja

    SvarSlet
  3. @Asli: Tak og tak. Jeg håber jeg kommer til at se mere til dig i det nye - måske på hækleskole...

    @Anonym: Jeg er ikke helt sikker på, hvordan det forholder sig med copyrights mv., så jeg vender lige tilbage til dig på mailen. Det er et Pelse Asboe mønster, jeg har købt og nu lavet min egen variant med en anden tekst.

    SvarSlet
  4. Hvor er det altså alt for fedt det broderi! Sejt lavet!

    SvarSlet
  5. Tak:-) Og velkommen til Laura.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...