torsdag den 10. november 2011

Pakkepost på vej og en pakke modtaget


Så har jeg været på posthuset med noget til to pakker til henholdsvis Pia og Tina. Jeg nåede kun lige at snuppe et hurtigt billede af den ene af pakkerne i går morges. Håber de kommer frem i hel stand og indholdet falder i god jord:-)

Faktisk har jeg lidt dårlig samvittighed for jeg har slet ikke fået vist Tinas gave frem her på bloggen, men det kan jeg heldigvis lave om på. Bare se her, hvilke herligheder, Tina sendte til mig...


Et stykke lækkert stof, øreringe med fine perler en pakke med flotte grafiske mønstre samt en masse dejlige skum- og filtdimser, som kan bruges til mange sjove ting. Til sidst skal også lige nævnes de to fine træklemmer med hjertene og blomsterskiltet og pakken med perler.

Jeg glæder mig til at lege igen, nu hvor lejligheden så småt er ved at ligne sig selv igen.

Vil du være med i pakkelegen, så skriv en kommentar til dette indlæg, og send mig en mail på femthe@gmail.com med din postadresse, så sender jeg en pakke til dig. Der er plads til hele fire deltagere, da jeg pludselig kom til at deltage i to sideløbende, så kom frit.

Reglerne har jeg beskrevet her, hvis det er første gang, du støder på bloglegen. Når jeg nu læser reglerne igen, så har jeg da vist forbrudt mig mod regel 1 om at vise pakken frem på bloggen ved modtagelsen. Undskyld Tina:-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...