torsdag den 3. november 2011

Juleforberedelser og inspiration på nettet

Jeg kan bruge timer på at surfe på nettet og søge gode ideer til fremtidige projekter - mange bliver aldrig udført... Hmm - måske er der noget galt med tidsforbruget på det ene frem for det andet... Nå men jeg vil da lige dele et par links med jer.

Fine til- og frakort, hvor mange også kan laves med børn


Fine pakker i isblå farver



Mange fine ideer til at sætte bånd på gaverne, så de allesammen bliver små kunstværker:



Og ideer til små gaver


Hvor er der bare mange ting, som jeg gerne ville lave, hvis bare tiden var der... Måske kommer der mere tid i de næste uger, når vi har fundet os på plads i lejligheden igen efter håndværkernes indtog og tilbagetrækning igen. Desværre sker tilbagetrækningen i to etaper, så ja vi har fået stue, soveværelse og køkken igen, men badeværelset er byggeplads lidt endnu til det nye nedsænkede loft er færdigt.

Hvor bliver det bare dejligt at få sin lejlighed for sig selv igen... Og få tid til kreative sysler frem for pakke ned og ud igen, flytte rundt på ting, pakke i plastik, gøre rent og male. Puha bliver helt forpustet ved tanken om den sidste uges anstrengelser.

Glæder mig til snart at kunne vise lidt frem på bloggen igen:-)

2 kommentarer:

  1. Ja, lige et par timer ekstra om aftenen ville gøre noget, så man lige kan nå flere kreative projekter.
    Sikke fine ideer til gavepynt. Jeg har også tænkt mig selv at lave til og fra kortene i år.
    Hvis du stadig er interessere i craft it forward skal du lige maile mig din adresse, så jeg kan sende øreringene til dig :-) aliceschmidt7(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  2. Fin pakke inspiration. Har linket mig til din blog og glæder mig til at følge med.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...