onsdag den 16. november 2011

Craft it forward

Craft it forward er landet hos mig! Og det er bare den mest fantastiske pakke, Alice har komponeret til mig. Jeg har fået de fineste øreringe, som jeg har flashed hele dagen i dag på arbejdet.

Og så indeholdt pakken en lille bonus - tre utrolig fine, emaljerede knapper med Alices personlige stempel på bagsiden. De er bare så skønne. Nu skal jeg bare finde det helt rigtige sted at bruge dem, så jeg ser dem ofte og kan glæde mig over dem hver eneste gang.


Her kan du selv se, at jeg har øreringene på - jeg er dog ikke så god til at fotografere mig selv. Det kræver vist lidt mere øvelse, haha.

Men som Alice formulerer det, så slutter legen ikke her. Den skal nemlig sendes videre. Jeg kommer med et opfølgende indlæg en af de kommende dage, hvor stafetten gives videre, og hvor du kan se mine bidrag, som skal sendes ud i verden til herlige kreative sjæle. Hold øje med bloggen, hvis du vil være med...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...