onsdag den 9. november 2011

Deltager i den kreative pakkekalender

Karina står endnu engang bag den kreative pakkekalender og det er bare super fedt. Jeg synes det var så hyggeligt sidste år, så jeg er selvfølgelig med igen. Er du også med? Du kan nå at tilmelde dig helt frem til d. 12. november ved at sende en mail til hende - se mere på hendes blog...



Du kan se her, hvad jeg sendte sidste år til Mia og her og her, hvad jeg modtog sidste år fra Rikke. Ih hvor jeg glæder mig til jul! Jeg er dog ikke sikker på, at jeg har mod på en julekalender af samme dimensioner som sidste år, men mon ikke jeg finder på noget:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...