torsdag den 20. oktober 2011

Bloglegspakke er landet.

Jeg har været forbi lejligheden i dag, og der var post af den dejlige slags:-) Jeg har deltaget i en blogleg hos Pia, og i min postkasse lå en dejlig pakke og ventede på mig. Det kan jo kun fremkalde smil på en blæsende og regnvåd dag som denne. Jeg nærede mig dog fra at åbne den midt på gaden, og ventede til jeg var hjemme igen.

Her er pakkens indhold, som Pia også havde pakket i en plastikpose for at beskytte yderligere. Først var der en lille hilsen på det sødest kort fra Zoologisk have i Kbh. Der er altså noget med dyrebørn, der får ens hjerte til at smelte.


I pakken var der en masse fine ting. En notesbog med perlehjerte på fronten. Mon Pia har fået hjælp til det kreative fra sin lille pige... Fint er det i hvert tilfælde. Der var også en refleks fra Trygfonden - i rigtig bloglandstil er det en ugle:-) Så er jeg også lidt med på den bølge. Der er tre fine stykker bånd i blå farver - så fine, at jeg næsten ikke nænner at bruge dem. Jeg må udtænke et godt formål...

Der var også et nøgle garn og en hæklenål str. 3 i pakken - så er der ingen undskyldning for ikke at lære det... Pia har også sendt et hæklet armbånd med i en dejlig koral farve - måske er det første projekt jeg skal i gang med, når jeg er kørt sur i min prøveklud.

En anden ting, som jeg blev utrolig glad for, er den fine hjemmelavede stempel, som Pia har lavet til mig med mine initaler A-M. Nu skal jeg da til at sætte mit personlige præg på nogle af mine papirprojekter.

Den sidste ting i pakken er et fint lyserødt armbånd med led i forskellige størrelser og med masser af bling bling.

Sikke en dejlig gave - og mange ting. Tak for en dejlig overraskelse, Pia.

Vil du også være med i bloglegen, så er det nu, du skal være hurtig. De første to, der kommenterer på indlægget, at de gerne vil være med, får en pakke fra mig.

Når du får pakken, skal du poste et indlæg, hvor du viser pakken frem på bloggen samt fortsætte legen ved at invitere to nye deltagere. Du skal også sende en pakke retur til mig, ligesom jeg sender en til Pia. Så tre pakker i alt:-)

Håber der er nogen, der vil lege med...

1 kommentar:

  1. Hejsa...
    Vil lige høre om du ikke har modtaget en pakke fra mig, som er sendt for snart 3 uger siden??
    Smil fra Tina

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...