fredag den 28. oktober 2011

Proviant til nye flettede stjerner


Sidste års storproduktion af stjerner var lavet af gavebånd - gavebånd fra Netto. Nu er der nye forsyninger indtil videre med sølv og lilla.

Som jeg også skrev sidste år, så er stjerner en fast del af mine juleforberedelser.

Det er sjovt som jeg hvert år synes jeg mangler, men det er måske også bare en undskyldning for at nørkle lidt med det. Specielt den, jeg har vist nedenfor har jeg brugt en del som værtindegave mv. sidste år og det tror jeg også jeg vil gøre i år. I år bliver de sølv og lilla...

En tredimensionel stjerne - den luftige version. Fra sidste års julekalender.


Du kan se en række DIYs til forskellige stjerner fra sidste års julekalender her på bloggen:
Basen til en stjerne
Klassisk flettet julestjerne

Er der nogen, der har gættet at lilla er min yndlingsfarve...?

2 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig, du kan flette hjerter.
    Jeg har prøvet mange gange men jeg mangler tålmodigheden præcist til stjerner. ....
    De er smukke det store 3-d stjerner

    SvarSlet
  2. Sikke nogle gode vejledninger! Glæder mig til at prøve at lave nogle af de avancerede!

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...