torsdag den 24. oktober 2013

Juleinspiration fra Ferm Living


Jeg har fået fingrene i et katalog fra Ferm Living med mange lækre julevarer. Jeg er super inspireret og ville i virkeligheden gerne købe det hele. Der er flere favoritter - en er diamanten af træ på gaven ovenfor.  


En anden favorit er papir diamanterne i grå, sart rosa og marmor. Jeg tror nu aldrig, at jeg bliver fan af marmor, men formen er skøn! Mon ikke, at man kunne lave noget lignende selv?


Simple gift wrapping med brunt papir og en simpel bomuldssnor. Til gengæld er der et lækkert vedhæng i porcelæn med stjernemønster i. Igen - måske kan man lade sig inspirere til at lave noget i selvhærdende ler... Hvem, der bare havde tid til det. I stedet står denne måned på istandsættelse og flytning... Det kommer nok til at gå lidt ud over bloggen.

6 kommentarer:

  1. De flade trædiamanter er da virkelig flotte, de ville også gøre sig godt på en gren :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også. De er af træ, så det er ikke lige noget, jeg vil kaste mig ud i at gøre efter. Man kan måske skære noget lignende ud af pap... Alternativt overvejer jeg at give mig i kast med en himmeli ala den, som Frk. Hansen har lavet: http://frkhansendk.blogspot.dk/2013/10/himmeli-diy.html eller The vintage hausfrau: http://www.thevintagehausfrau.dk/2013/09/diy-himmeli-mobileuro.html
      Tror måske den kan give samme lette svævende effekt:-)

      Slet
  2. Sikke flotte billeder. Sjovt med diamanten (den i papir) Jeg havde den form i tankerne da jeg skulle udvikle mine uroer. Den form er dog stadig på tegnebrættet. Hvor har du fået fat i kataloget?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sugede også det skønne billeder til mig - og kunne ikke lade være med at vise dem frem her på bloggen. Kataloget har jeg lånt af min søster, der lige nu arbejder i en butik, hvor de forhandler Ferm Living. Hun tænkte straks på mig, da hun så de mange skønne papirting :-) Det er da skønt med sådan en søster...

      Slet
  3. Vi har fået det hele i butikken nu, hvis du ikke så det i weekenden :)
    Det er SÅ fint!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg så det i lørdags. Jeg havde alle tingene i hænderne - og jeg er vild med dem, jeg har vist i indlægget. Til gengæld er ikke fan af hverken papirstjernerne eller papirkuglerne af strimler. De er godt nok skæve.

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...