mandag den 28. oktober 2013

Årets første juletræer

Selvom det meste af min tid i øjeblikket går med istandsættelse af vores nye lejlighed, så har jeg alligevel taget mig tiden til at folde nogle til- og framærker med juletræer. Det er vist tredje sæson, jeg laver juletræerne. Men det er jo også meget rart med en gammel kending.

Men men men... Nu er jeg løbet tør for stjerner til toppen. Der er nogen, der har bortført min lille stjernestanser. Hvad gør man så? 


Først bruger man de lilla stjerner, som jeg har gemt fra et tidligere projekt, hvor jeg skulle bruge et stjerneformet hul.


Og så har jeg forsøgt mig med neon-klistermærker - kan det gå med en neon dot?


Alle juletræerne skal med på et lille-bitte julemarked på en venindes arbejdsplads.
 
Update: Hvis du selv har mod på at folde juletræer, så har jeg lavet en vejledning til det.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet flotte Anne-Mette! Laver du en lille vejledning til dem? :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Sine. Det er faktisk en gammel kending her på bloggen også :-) Jeg har lavet en vejledning til dem allerede: http://femthe.blogspot.dk/2011/12/diy-kort-med-foldede-juletrer.html. Der er mange anvendelsesmuligheder - man kan altid skalere papiret, så det passer til det kort, man laver. Jeg har også brugt juletræerne på julekort.

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...