torsdag den 17. oktober 2013

Cirkler i ny forklædning


Cirkler kan bruges på mange måder - og her i form af den skønneste blomst. Cirklerne er selvfølgelig punchede med mit yndlingsværktøj fra foråret, hvor jeg holdt 30 års fødselsdag med cirkeltema.

Blomsten er lavet af cremefarvet karton med sprayet kobbermønster på - samme teknik som anvendt på denne uro.

Nu skal jeg ikke tage æren for blomsten - jeg tror nemlig, at kvinden bag læser med her på bloggen. Tak for inspirationen - det kan være, at der kommer flere til.

1 kommentar:

  1. Hvor er den blevet fin den blomst. God idé med at bruge cirkeludstanseren til mere end cirkelranker. Er det den samme størrelse cirkler du har brugt gennem hele blomsten?

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...