fredag den 4. oktober 2013

Herregave

Elsker, når min kæreste skal give en gave til en af sine venner. Så kommer han altid og spørger, om jeg vil pakke gaven ind. Han kender mig jo godt, og det vil jeg selvfølgelig altid gerne. Tror måske jeg ville blive en lille smule forurettet, hvis ikke jeg fik tilbuddet. Og jeg ville da slet ikke kunne bære, hvis han gik afsted med en grim gave. Måske kan I huske denne, som også var en gave, kæresten skulle afsted med.

Mine forudsætninger for gaveindpakning er stadig små, da gavepapiret fortsat er i eksil. Men den slags begrænsninger kan også nogle gange være sjove at arbejde omkring. Denne gang har jeg kigget i køkkenskuffen efter materialer.


Kan du gætte, hvad det er? Jeg løfter sløret lidt længere nede...

Heldigvis er jeg ikke helt uden remedier - jeg har nemlig stadig min store kasse med bånd og masking tape.
Og en lille origami-tato har sneget sig med. Denne gang som kort.

Gaven er til en mandlig filmelsker og indeholder en bog. Dejlig let gave, at pakke ind, men har alligevel en størrelse, almindeligt A3-papir er lige det mindste.

Inderste lag er blåt kopipapir - to A4 ark sat sammen med masking tape. Det slog tonen an og resten af gaven er også tapet med samme masking tape.

Yderste lag (har du gættet det?) er madpapir! Ja det halvtransperante look synes jeg er super cool, så nu skulle det prøves af.






Og bedst af alt - indholdet faldt i god jord!

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også at pakke gaver ind. Det ser godt ud med madpapiret, det vil jeg have i tankerne til næste indpakning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror heller ikke, at det er den sidste gave, jeg pakker ind i madpapir. Næste gang vil jeg prøve endnu kraftigere farver på masking tapen, så den virkelig skinner igennem. Eller måske udenpå papiret.

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...