torsdag den 23. december 2010

Julegaveindpakningsværkstedet...



Nu er alle julegaverne indkøbt, og så mangler bare gaveindpakningen. Jeg er ikke så vild med den gaveindpakning, butikkerne kan præstere - ofte ligner det noget der er løgn. Så vil jeg hellere gøre det selv. Det er selvfølglig fuldt ud forståeligt, at de butiksansatte har travlt her i juletiden, men der er altså også nogle grundlæggende ting, der kunne gøres bedre. Nå ja - så får jeg bare lov at hygge mig med indpakningen herhjemme.


Det er vigtigt for mig, at hver gave har sit helt eget udtryk og passer til modtageren. Nogle modtagere går som jeg meget op i gavens udtryk og her er det jo ekstra sjovt at give den gas. Andre går knap så meget op i indpakningen, og selv der har jeg et minimumskrav: flotte hjørner og et pænt bånd.

Lige nu mangler jeg bare et par enkelte til- og frakort...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...