lørdag den 20. november 2010

Julekalender på Femthe



Jeg elsker jul og laver hvert år indtil flere julekalendre i forskellig form og med forskellige modtagere. I år har jeg besluttet mig for, at bloggen skal have en julekalender. Nogle af indlæggene vil være DIYs til ex. ting man kan flette af gavebånd, forslag til andet julepynt, man selv kan lave, og andet vil være om juletraditioner med videre.

Jeg håber, I vil følge med i min julekalender...

Jeg glæder mig i hvert tilfælde til at følge julen i blogland med blandt andet Unikarinas pakkeleg, som jeg også deltager i sammen med 133 andre, og hos Karen Klarbæk, der lover en DIY hver eneste dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...