lørdag den 4. oktober 2014

Ugens gaveinspiration #40

En ny lille baby, der kommer til verden, giver altid anledning til en gave. Jeg har købt en lille body til prinsessen. Moren er ikke fan af lyserød, så jeg har lænet mig op af en sikker favorit hos moren - ORANGE. O'et er initialet for hendes kaldenavn.


Gaven er pyntet med masking tape. Man kan klippe eller skære figurer af masking tape, når man sætter baner af tape på madpapir, så banerne overlapper. Klip og pil klistermærket af madpapiret. Det går som en leg.


Her kan du se nogle af de remedier, jeg brugte. Jeg tegnede min figur direkte bagsiden af madpapiret i forhold og satte tapen på forsiden. Så kunne jeg frit klippe min figur ud.


Inden i gaven har jeg pakket den lille body ind i silkepapir afsluttet med en lille sticker med en stemplet løve. Stemplet har jeg selv skåret af et viskelæder.


Indlægget er en del af en ny serie på Femthe kaldet Ugens gaveinspiration, et ugentligt indlæg med inspiration til smukke at skabe gaver. 2014 bliver året for flotte gaver!

4 kommentarer:

  1. Og dér røg jeg da lige med på din blog! SKØN udfordring (for os andre herude) du har givet dig selv. Tænk at finde din gave-indpakningsinspirationsblog her "lige" op til jul (og alle de fødselsdage min familie kan præstere i de kommende måneder).

    Jeg glæder mig til at følge med herinde.

    - Line / alleelskeragnes

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til, Line! Sikke hyggeligt. Ja - jeg elsker jo at pakke gaver ind. Og hvis du allerede nu søger inspiration til julens gaveindpakninger, så har jeg masser i arkivet fra de sidste par år. Du kan prøve at søge lidt rundt på bloggen :-)
      Mvh Anne-Mette

      Slet
  2. Så fin.

    Jeg har iøvrigt linket til din sjove mosterindpakning idag i forbindelse med at jeg kommer med 9 ideer til efterårsferien. Det var lidt et spontant og jeg håber det er ok at jeg låner et billed.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Marina. Jeg er da bare stolt over, at min idé kan bruges på din blog :-) Synes altid, at du har så mange skønne børneidéer. Glæder mig til at se din (eller børnenes) fortolkning af monstergaven.
      Mvh Anne-Mette

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...