tirsdag den 5. august 2014

Problemet løst

Jeg har længe haft et lille billed-problem, når jeg kommenterede på indlæg her i blogland. Mit lille billed-ikon var forsvundet og erstattet af en advarselstrekant med et udråbstegn. Nu har jeg fundet løsningen, og jeg tænker, at jeg lige vil dele den her på bloggen. Det kunne jo være, at der sidder andre med samme problem.

Det opstod under en oprydning i Picasa-billedbiblioteket, der hører til bloggen. Dengang mange oplevede at deres gratis kapacitet var opbrugt. Jeg kom vist nok til at slette et dublet-album med profilbilleder. For hvorfor have to ens mapper?


Det skulle jeg aldrig have gjort. For pist væk var mit lille ikon på kommentarfelterne...

Og nu er der gået måneder - måske endda et halvt år med advarselstrekanten som følgesvend. Men ikke mere. Nu har jeg flere gange spurgt google til råds uden held. Og i dag gav jeg det endnu et forsøg ved at klikke rundt i min bloggerprofil for at finde det lille billede ved kommentarfeltet.

Det eneste billede, man kan ændre på i profilindstillingerne, er det billede, som jeg selv kan i brugermenuen og som fremgår på min offentlige brugerprofil. Det har jeg nu ændret til gule tulipaner (man skal vel kunne se forskel) - og vips! Så var mit lille ikon gule tulipaner...

Bingo.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...