tirsdag den 6. maj 2014

Ugens gaveinspiration #19

Det er årstiden for konfirmationer, og her er mit bud på en lidt anderledes indpakning til konfirmanden: En gavepose i forklædning som skjorte med butterfly.


Inspirationen til æsken er fundet på Papercrave.com, hvor der også er en printbar skabelon. Jeg har forstørret den, så den kunne rumme gaven :-)

Til forskel fra Kristen fra Papercrave har jeg valgt en tredimensionel butterfly, som jeg tidligere har brugt som sløjfte på gaver i stedet for almindeligt gavebånd - du kan se en tidligere gave her. Skabelonen har jeg fundet på The Elli blog.

How-to
Print skabelonen - eller tegn din egen i de dimensioner, du skal bruge.
Ved at tegne min egen, kunne jeg bruge tapet til posen. Dette er vist købt i Netto engang for længe siden.
Sløjfen er klippet i almindeligt kopipapir efter min skabelon. Heldigvis passede den fint i størrelsen i forhold til gaveposen.
Sæt knapper fast med dobbeltklæbende tape.
Voilá!

Indlægget er en del af en ny serie på Femthe kaldet Ugens gaveinspiration, et ugentligt indlæg med inspiration til smukke at skabe gaver. 2014 bliver året for flotte gaver!

1 kommentar:

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...