tirsdag den 13. maj 2014

Spontan indpakning

Lidt uden for nummer i rækken af ugentlige gaver på bloggen. Her kommer en lille spontan barselsgave til en af mine meget gode kolleger. Jeg er helt ked af at skulle undvære hendes gode selskab i et helt år. Nå, men om ikke andet kan hun jo tænke lidt på mig, når lille-bebs underholdes af en sommerfugleuro. Uroen har jeg lavet i samarbejde med Sine fra Frk. Smed.


Gaven skal med på en cykeltur til arbejde i dag, og indpakningen blev derfor tænkt praktisk. Papiret er fra Ikea og af den skrøbelige slags, der tager i mod alle skrammer. Jeg har lukket det med neongule klistermærker fra Søstrene Greene og afsluttet med en knald-orange snor. Så er den lige klar til en tur i rygsækken.

1 kommentar:

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...