tirsdag den 3. december 2013

Julepyntsudvekslingen - så er grupperne klar


Trods midlertidig stilhed på bloggen pga. flytning, så har Sine og jeg fået dannet grupperne og er klar til start. Jeg havde ikke lige forudset, at jeg ikke har noget internet derhjemme lige pt., så bær over med mig.

Alle deltagere i juleudvekslingen skulle gerne have fået en mail fra enten Sine eller jeg. Der er i alt 36 deltagere fordelt på 9 grupper, og det giver jo en super chance for at komme rundt i nye kroge af blogland. Der er i hvert tilfælde et par stykker på listen, som jeg vil glæde mig til at besøge fore første gang. Og så en masse dejlige gensyn.

Så nu er der lagt op til fri juleleg, og jeg glæder mig til at se, hvad juleposten bringer mig i år. 

Vil du også kigge med, så kan du se grupperne nedenfor:

Genbrug gruppe
Maria / Prinsesseliv
Lena/ Kosemose
Bodil/200procent
Randi / ilhja

Retro gruppe 1
Anja/Mediegiraf
Anne-Sofie/Fingernem
Susanne/Mit krearum
Tina/ Tichtach

Retro gruppe 2
Anne-Sofie/Hækleriet
Laila/ Striksofie
Rikke/ Karlas Forbindelse
Louise/ Strik Bed Elsk

Humor gruppe 1
Betina/Betinas scrapperi
Iben/Vidunderlige univers
Chatrine/krealiving
Pernille/pescno

Humor gruppe 2
Hanne / made by Black
Louise/ Louise Lerche's
Tina/ Kraft by TinaKraft
Sine/Frk. Smed

Nordisk gruppe 1
Amalie / Made by Amalie Lykke
Pernille/Style design Create
Gitte / Rav & krat
Henriette/Dottie

Nordisk gruppe 2
Mille / Mille 1000fryd
Cecilie /Kringelkroge
Camilla / my min my
Anne-Mette / 5. th.e

Nordisk gruppe 3
Anita / Photomusen
Helena / Made by me
Carina / Frk. Malmkvist
Christine / Frk. Turkis

Nordisk gruppe 4
Anja / Zoomsnoren
Sidsel / Nostalgi Bolig
Jannie / Mog&Ensen
Mette / differentia

Jeg kan se, at Sine har skrevet, at julepynten skal senest være sendt den 13. December, så vi er sikre på, at det når frem inden jul. Jeg har skrevet  i mailen til "mine" grupper, at det skal sendes i god tid inden jul. Beklager uklarheden - jeg håber julestemningen spreder sig trods alt og julepynten når frem i hel stand - klar til julehygge.

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig helt vildt til at gå i gang....og til når posten kommer her :)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt enig med Laila. Jeg glæder mig desuden til at kigge rundt til nogle af de andre bloggere og se, havde finder på.

    SvarSlet
  3. @Laila og Anita - Det er lige i den ånd, som Sine og jeg synes julepyntsudvekslingen skulle have :-) Hvor er det dejligt.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...