søndag den 22. december 2013

Mit bidrag til julepyntsudvekslingen

I går lovede jeg at vise, hvad jeg har sendt ud i verden til tre skønne blogdamer.


Et par stjerner i afdæmpede farver - lilla, lyserød, camel (brun) og hvid. Ophænget har jeg lavet af et stykke lædersnøre. Jeg håber, at de er nået frem i hel tilstand, og falder i modtagernes smag. Jeg har også lavet et par stykker til mig selv, som hænger på mit juletræ her i stuen.



På rad og række - klar til at blive pakket. Strimlerne er fra Søstrene Greene, og er ikke lange nok til at flette rigtige stjerner af. Men så er det godt, at man ikke skal bruge helt så lange stimler til disse.


En ekstra lille ting i pakken var en af disse hvide, origami julekugler, som jeg tidligere har eksperimentet med. Den gemmer sig i baggrunden på ovenstående billede, men jeg fik åbenbart aldrig taget et ordentligt billede af den. Den har også ophæng med lædersnøre, så den passer til de to stjerner.

10 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide dem. De må bestemt være faldet i god jord. Jeg elsker i øvrigt dit juletræ.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg er også super glad for mit juletræ. Min far har lavet det til mig. Nu kan jeg rigtigt have alt mit fine julepynt hængende og sprede julestemning :-)

      Slet
  2. De er virkelig fine!! Har du måske lyst til at dele hvordan du har flettet stjernerne? Jeg har ledt efter en vejledning længe, men har ikke kunnet finde en..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej anonym. Jeg har endnu ikke fundet en vejledning på nettet. Jeg har selv lært at flette dem fra en bog: Karin Fynbos "Flet med strimler" fra 1996. Den er udsolgt fra Forlaget, men du kan sikkert finde den på biblioteket. Mvh Anne-Mette

      Slet
  3. Hvor er de super flotte Anne-Mette!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også selv, at de blev gode. Var de ikke blevet gode, så havde jeg ikke sendt dem ud ;-) Jeg får altid lidt præstationsangst, når jeg skal sende noget ud i verden på den måde. Måske handler det om forventningsafstemning og den spænding, der er, når man ikke ved, hvad man får retur.

      Slet
  4. De er bare SÅ fine! Det kunne være skønt, hvis du kunne finde tid til at lave en vejledning - nu der ikke findes en andre steder ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror lige, jeg skal have undersøgt copyright-reglerne lidt nærmere... Så kan det være, at jeg kommer med en vejledning. Det er vel også først til næste jul, at den er relevant :-)

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...