lørdag den 3. september 2011

Dagens loppeshopping

I dag var dagen, hvor jeg faktisk nåede forbi et loppemarked - jeg er ellers typen, der først finder ud af den slags event, når de er overstået. Men men Wenche havde været så sød at fortælle om alle de fine ting, hun og pigerne (datter og veninder) havde forberedt til dagen. Så var jeg jo pludselig orienteret i god tid:-)

Jeg kom desværre så sent, at alle pigernes fine sager allerede var udsolgt, men jeg fik dog fingrene i et par fine fyrfadsstager med hæklet kant.


Lige nu står de med duftlys i, men jeg tror jeg følger Wenches råd om almindelige fyrfadslys, så jeg ikke skal skrubbe dem, når jeg sætter næste hold lys i.

Jeg var vildt imponeret over størrelsen på loppemarkedet - jeg håber det gentager sig næste år, så vil jeg sætte lidt mere tid af - komme tidligere og ikke mindst have større shoppeambitioner:-)

Men okay - lidt er også godt. Jeg er i hvert tilfælde glad for lysene og det er altid hyggeligt at hilse på blogpiger in real life.

Hilste også på Anne og Mille og så nogle af Annes skønne kreationer. Jeg skal altså snart have fingrene i en makeup-pung... Men jeg må vist erkende, at jeg er uerfaren loppeshopper - jeg havde ikke pungen fuld af kontanter, så det må vente.

1 kommentar:

  1. Det var simpelthen så hyggeligt lige at sludre med dig :) Godt jeg lige fangede dig ;)

    Kh

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...