fredag den 1. juli 2011

Fødselsdag! Jubii

Fødselsdage skal fejres også selvom man bliver ældre hver gang. Alligevel er det en anledning til at gøre bryde hverdagene med lidt andet. Mine kolleger havde været så søde at dekorere mit skrivebord med flag - alle steder, hvor der kunne stå flag, stod der flag. Og døren var flankeret af to store flag (de små flagstænger på 1,5 meter). Det så nærmest royalt ud...


Jeg ville næsten ønske, at jeg havde haft kameraet med. Det havde jeg desværre ikke, men jeg kan til gengæld vise, hvordan min cupcake-debut så ud. Dem fik mine søde kollegaer lov at nyde i dag - de faldt heldigvis i god jord.

Tak til Dr. Oetker for forme og pynt - det er jo helt sjovt, når udstyret i orden.

Resten af weekenden står på mere fødselsdag med familie og venner, så jeg kommer nok til at flyve under radaren i forhold til bloggen - vi ses i næste uge:-)

1 kommentar:

  1. Stort tillykke med dagen og din debut som cupcake-bager - De ser rigtig lækre ud:-)
    Kh. Louise

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...