fredag den 10. juni 2011

Ferie og blogtræf

Nu er det tid til ferie for mig, og jeg glæder mig. Det er godt nok kun én uge, men det bliver et tiltrængt afbræk fra den travle hverdag. Nu er det jo ikke nødvendigvis noget nyt at der kan være stille på bloggen, men denne gang bliver I advaret på forhånd.

Når jeg kommer hjem igen, glæder jeg mig til at deltage i blogtræffet i Fælledparken (København Ø) d. 19. juni sammen med Vibeke, Anne og Mille og en masse andre skønne bloggere.

Du kan også komme med - skynd dig at sende en mail til vibeke inden på søndag.


Det kan man da kalde en perfekt afslutning på ferien:-) Vi ses på den anden side...

1 kommentar:

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...