fredag den 14. november 2014

Ugens gaveinspiration #44

Det vrimler med små babyer i min omgangskreds i øjeblikket. Og nybagte mødre og fædre. Og en enkelt nybagt storebror i mellem. Valdemar er knap 2½ år, og det er vist lidt hårdt at være blevet storebror. Så sammen med den obligatoriske barselsgave har jeg også fundet en lille ting til storebror.


Jeg havde en lille rest Blafre papir liggende med robotter. Jeg har flere gange læst hos syglade bloggere, at de havde klippet i en darling fra samlingen. Robotterne har fulgt mig længe, og jeg har ikke nænnet at klippe i dem. Så det er vel en darling i min samling...


Nu er den kommer lidt i sving. Jeg har klippet en række af robotter, som går hele vejen rundt om gaven. Robotterne har blå øjne i nogenlunde samme nuance som grundfarven på gaven. En fin lille detalje, synes jeg.

"Til storebror Valdemar" står der med hvid tusch på gaven.


Båndet er fra Rie Elise Larsen og klæder det turkisblå papir rigtig fint. Papiret er genbrug og fra Magasin, så der er præget m'er i papiret, men det tror jeg Valdemar er ligeglad med. Når man er to år, så skal det helst være noget, som siger en god lyd, når man river det i stykker... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...