fredag den 21. februar 2014

Ny telefon på vej til mig...

white iPhone 5c
 
Som enkelte allerede har opdaget, så har jeg fået mig en profil på Instagram i sidste uge. Det er lykkes mig at sætte den op på Ipad'en. Jeg kan jo se, at mange ting flytter fra blogland over på Instagram og nu vil jeg også være med :-)
 
Ja ja - der er ingen der skal fristes til at kalde mig hverken trendsætter eller firstmover, men det har jeg det nu ganske fint med. Min nuværende telefon har jeg arvet fra min kæreste for godt et år siden, da jeg tabte min HTC Wildfire på gulvet og den ikke ville tænde længere.
 
Instagram var endnu en brik på vægtskålen i forhold til min overvejelser for og imod at købe en ny telefon. Og nu har jeg truffet beslutningen om at købe en Iphone 5c!
 
Alle de gode argumenter:
  • Kæresten har argumenteret for at vi så kan dele kalendre - helle for den lilla farve i oversigten.
  • Min gamle Iphone 3 kan stort set ikke køre Apps længere.
  • De sidste to dage har telefonen opført sig besynderligt og er eksempelvis begyndt at ringe op til andre midt i en samtale. Og en genstart har ikke afhjulpet problemet...
  • Mulighed for at kunne tage billeder på farten (i en rimelig kvalitet vel og mærke).
Modargumenterne er blevet svagere:
  • Jeg har en notorisk tendens til at glemme min telefon alle mulige steder - og så er det jo godt at have en gammel, som ikke er super attraktiv og tabet er ikke så stort. (Det er overraskende ikke sket med min nuværende Iphone 3) 
  • Jeg taber min telefon og den får nogle knups. Iphone 3 har klaret det indtil nu, så nu vover jeg mig ud en ny version. (Så håber jeg ikke, at jeg smadrer den alt for hurtigt)
  • Jeg kommer ikke til at bruge alle de mange features den har... (Nu får vi se...)
Så nu venter jeg bare på posten...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...