søndag den 5. august 2012

Marked på Østerbro - vil du være med?

Nogle gange er det farligt at stikke næsen for langt frem. Det har jeg vist en tendens til - og jeg øver mig i at begrænse mit engagement i alle mulige aktiviteter. Lige nu har jeg involveret mig i vores lokale områdefornyelsesprojekt. Det er selvfølgelig Københavns Kommune, der står bag det, og jeg bidrager som beboer i området.

Der er mange spændende projekter, som skal føres ud i livet i de næste måneder og år. Og her kommer det spændende for blogland! Jeg skal stable et marked på benene i forbindelse med et stor arrangement d. 18. august fra 11-15. Har du lyst til at være med, så send mig en mail på loppe18aug@gmail.com.



Arrangementet kaldes Klimadag, fordi områdefornyelsen har fokus på, hvordan vi kan tackle eksempelvis skybrud i fremtiden samtidig med at området får et løft. På klimadagen kommer Nikolaj Kirk og kokkererer og der kommer klimacirkus, så der er noget for hele familien. Og og og - så har jeg kastet mig ud i at stable et lille marked på benene. Jeg håber, du vil være med:-)

I udgangspunktet er det et loppemarked, men lige nu er jeg meget åben over for alle. Jeg vil meget gerne have et par stande flere, så jeg håber, at der er nogle kreative bloggere, der vil sælge nogle kreative frembringelser eller lopper:-)

Bonus-info - standen er gratis!

5 kommentarer:

  1. Hvor er det ærgerligt at det ikke er i nærheden af mig - må sige at jeg er lidt 'fan' af Nicolaj Kirk, og en markedsstand kunne jeg også godt have fyldt op med godt og blandet ;-)
    Lyder som et fedt projekt!

    Hilsen Laura

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laura,
      Det kunne ellers være hyggeligt:-) Men det er måske lidt langt at tage fra Østjylland... Jeg er lidt spændt på, hvordan det kommer til at gå, men uanset hvad så har jeg besluttet mig for at have det sjovt med det - det er jo ikke noget kommercielt foretagende.
      Mvh Anne-Mette

      Slet
  2. Det lyder rigtig spændende. Jeg er desværre på ferie på det tidspunkt, ellers ville jeg gerne have været med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne,
      Det ville ellers have været hyggeligt:-) Håber du får en dejlig ferie.
      Kram Anne-Mette

      Slet
  3. Koselig med marked...bare det ikke hadde vært så langt unna hjemmefra!;)
    Flott blogg forresten!

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...