torsdag den 30. december 2010

Nytårsquiz

Underholdningen til nyårsaften består i år af en smagstest af forskellige øl og sodavand. Engangs snapseglas er indkøbt og har fået numre på, så det er lige til at gå til i morgen aften. Testpersonerne kan krydse af ud for hvert nummereret glas, hvad de tror det er der smages på og nedest skrives den endelige besvarelse.
Jeg har lavet plads til egen vurdering, som angives på en skala fra 1-6. Hver gæst kan dermed under testen kan give sin ærlige mening om smagen - og bagefter se om det også er den normale favorit, der har den højeste score. Det bliver spændende at se, om gæsterne kan få alle 11 rigtige. Så mangler jeg bare en præmie til den dygtige vinder...

2 kommentarer:

  1. Den ville jeg gerne have deltaget i, ihvertfald cola-testen, så havde jeg vundet;)

    SvarSlet
  2. Hehe, ja der var flere (især pigerne) der klarede Cola-delen uden besvær. Øllene var lidt sværere at skelne fra hinanden, men det var et underholdende indslag og snakken gik efterfølgende om bordet. Især hos dem der havde vurderet smagen højt på nogle mærker de ikke normalt er store tilhængere af :)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...