tirsdag den 28. december 2010

Glædelig jul!


Så er radiotavsheden brudt igen! Tiden er brugt i familiens skød med gaveudveksling, mad i lange baner og ultimativ julehygge. Jeg håber alle har haft en dejlig jul. Det har jeg i hvert tilfælde!

Det har været tiltrængt med en pause fra hverdagens trummerum - og det har også betydet en mere eller mindre udfrivillig pause fra bloggen. Min plan om et hyggeligt juleaftensindlæg gik i vasken pga. tidspres juleaftensdag - og de følgende dage var jeg uden for internetdækning. Øv øv...

Men nu er jeg tilbage i København igen, og så er det tid til en lille forsinket julehilsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...