lørdag den 4. december 2010

Guirlande


Inspireret af de mange flag-guirlander i blagland, har jeg kreeret min helt egen juleversion. Faktisk to. Den ene er en miniversion, der skal hænge på vores navneskilt i opgange og sprede julehygge hele december.


Du skal ikke tage dig af, at der ikke er noget navn på skiltet endnu. Det er kun sådan cirka en måned siden pladerne blev sat op... Tja, hvad kan man sige. Julehygge frem for navn - så er prioriteterne på plads:-)

Papiret er fra Nettos spottilbud i sidste uge, og pakken indeholder fem forskellige print - perfekt til en guirlande. Jeg har allerede klippet en lidt større version som du kan se nedenfor.


Jeg hængte den i første omgang bare op på døren for at have en god baggrund at tage et billede af den. Men det ser nu meget fint ud - overvejer at klippe en, der er lidt længere og sætte den fast med tape på kanternee af døren, så det ikke er så tydeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...