søndag den 30. marts 2014

Mega-size stempel og blogtræf

Siden jeg har været på miniworkshop hos Puk på AOH-messen, har jeg leget med mit skærekit og skåret stempler. Og i fredags var jeg forbi Tiger-forretningen efter nye forsyninger af viskelæder. Til min store overraskelse havde de kæmpeviskelæder!


Og apropos Puk, så vil jeg lige gøre lidt reklame for et spændende arrangement (og utraditionelt blogtræf), som Puk og Charlotte står bag. Det løber af stablen på lørdag d. 5. april i Trekroner ved Roskilde. Temaet er psykisk sygdom og sociale medier. Og så selvfølgelig tid til networking og kreativ udfoldelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...