fredag den 5. april 2013

Fødselsdagsinvitationer

Efter en tiltrængt påskeferie, hvor bloggen har passet sig selv, er jeg tilbage! Jeg har prioriteret at være lidt kreativ frem for at skrive her - sådan nogle projekter, der kan komme med på farten.

Jeg er også blevet færdig med alle mine puder - jeg skal se om jeg kan få taget et par billeder i godt lys. I dag har jeg taget hul på at producere  invitationer til en fælles fødselsdag for min kæreste og jeg. Ja man bliver kun 30 én gang - og det skal da fejres...


Sådan her kommer de til at se ud.


Så er der serveret. Mange mange cirkler i tre størrelser og en masse skærearbejde. Men det er nogle super flotte invitationer - så håber jeg også at modtagerne synes det.


Kortene er fra Panduro Hobby og sælges i sæt med 10 kort og 10 kuverter. Det hvide papir, som jeg har brugt til baggrund og "mavebælte" er fra Paper Chase (afdeling i Magasin). Cirklerne er klippet i papir fra Rie Elise Larsen (lilla zigzag), Tiger (grønt med små prikker), MiniMega (prikker) og almindeligt kopipapir (lilla).

1 kommentar:

  1. Hvor er de bare fine!
    God inspiration til mine egne 30 års-invitationer :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...