søndag den 9. september 2012

Travlhed og kreativitet i det små

Ugen er bare suset af sted, og jeg har været optaget af alt muligt andet end bloggen og kreative sysler. Jeg har allerhøjst taget mig tid til at surfe lidt rundt i blogland og fået en lille dosis krea-input for at stille de værste abstinenser. Lidt er det blevet til - jeg fandt en æske i skuffen som min smartphone lå i, da jeg købte den i sin tid.


Den er fin og ganske solid - nu er den blevet lidt finere med smukt papir fra Rie Elise Larsen. Jeg kan ikke helt beslutte mig for, om jeg skal prikke et hul i forkanten og sætte en perle eller en snor i, så den er lidt lettere at åbne. Lige nu får den lov at være - så kan det være, at jeg kaster mig over den igen en dag, når jeg lige finder det helt rigtige håndtag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...