lørdag den 24. marts 2012

Craft it forward - Post fra Helle!

Sikke en dejlig overraskelse jeg kom hjem til forleden dag. En dejlig pakke fra Helle, som deltog i min Craft it forward tidligere på måneden. Det er hurtig respons må man sige:-)

Helle mestrer både strik og hækling og sikke lækre sager der gemte sig i pakken - se bare med her:

En rigtig lækker lille frækkert af en strikket flagermus-bamse. Blød og dejlig.

Og et hæklet armbånd med en fin knap som lukning. Lilla er jo min yndlingsfarve, så den er lige i øjet.

Og så et kort med en sød hilsen. Det er en sjov idé med en frøpose på forsiden, så er der også lidt til altankasserne:-)

Jeg har leget med en fremmed kamera i dag, som man måske kan se på billedernes kvalitet. Min kæreste har købt et spejlreflekskamera til sit arbejde, som jeg fik lov at lege lidt med her til eftermiddag. Uhh - jeg bliver mere og mere hooked på, at jeg skal have sådan et. Sikke nogle dejlige detaljebilleder man kan tage...


Der er bare en helt anden dybde i billederne! Se lige min nerie i vindueskarmen, der er står med spændstige knopper, lige på nippet til at springe ud igen.

 God lørdag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...