torsdag den 3. februar 2011

Forsinket tak til...

Nogle huske måske min deltagelse en gaveindpakningskonkurrence før jul. Jeg udloddede i den forbindelse en lille giveaway til de søde medbloggere, der ville hjælpe mig til at vinde. Med Brilletings gavmilde hjælp lykkedes det at score stemmer nok på Facebook til at vinde tredjepræmien! Gaven var til min lillesøster - og hun var vældig stolt, da hun juleaften fik lov at pakke den fine gave op:-)

Nå men tilbage til Brilleting og den belønning, jeg lovede dengang. Der gik desværre sne i maskineriet og jeg nåede ikke på posthuset før jul med den pakke, jeg oprindeligt havde planlagt - et hold flettede julestjerner. Efter jul er de jo ikke så spændende at få... Så nu måtte der nye boller på suppen og de han så været lidt længe undervejs.

Nu er jeg ved at lægge sidste hånd på Janes gave, som jeg håber falder i god jord. Jeg vil vente med at vise det endelige resultat til Jane har fået den, men jeg kan afsløre, at jeg har brugt et par nyindkøb fra London til den.


Nej, hvor jeg elsker nyt udstyr til krea-boksen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...