søndag den 29. august 2010

Orden på det kreative rod

Weekenden er gået med at organisere en række igangværende projekter, så de ikke roder over det hele i hverdagen. Jeg har det som mange andre - jeg er altid igang med flere projekter, som jeg går til og fra. Et af mine projekter har længe levet sit liv på idéplanet, da jeg ønskede at samle mange skotøjsæsker til opbevaring af mine kreative sysler.

Jeg har nu gennem et stykke tid samlet skotøjsæsker (dvs. sat dem oven på skabet), og nu var tiden kommet til at give dem en flot ny beklædning.

Mit udgangspunkt var syv æsker, og da dagen var omme, var jeg halvvejs i mål: fire har nu flot tapet på.

De er beklædt med tapet, som jeg har limet på med spray-lim , fordi jeg havde én stående og fordi jeg regnede med, at resultatet ville blive flot. Den eneste ulempe ved det var, at man ikke kan arbejde i byger og blæst.

For at gøre den sidste æske færdig var jeg da også nødsaget til at ty til dobbeltklæbende tape. Jeg er spændt på, hvor længe det holder. Indtil videre holder det overraskende godt, men nu får vi se om jeg skal igang med en redningsaktion på et senere tidspunkt.

Jeg overvejer at sætte et mærkat på enden af æsken, så jeg kan holde styr på indholdet uden at skulle åbne dem alle. Det kommer måske senere.

Nu er alle mine "go card" postkort flyttet ind i den ene, min halve slikpapirstaske inspireret af Helene fra genbrugblirguld i en anden og blandet papirrester til kort og lignende i en tredje. Den fjerde har jeg tiltænkt et særligt projekt, som jeg vil fortælle om en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...