mandag den 7. oktober 2013

Krea-hygge

Weekenden er forsvundet på nul-komma-fem, og nu er det mandag igen. Men hvad gør det, når den har været fuld af hygge og godt selskab?

Lørdag brugte jeg i selskab med en flok skønne krea-piger. Vi plejer at være 3 - og så for et halvt års tid siden udviddede vi klubben med en fjerdemand. Og i går var vi 6! Ih hvor er der pludselig mange projekter på bordet, som der lige skal lures på og beundres.


Her er mit eget projekt, som er endnu et origamiprojekt. Dette er forsøgsudgaven i tre farver papir - i halvsamlet tilstand.


Der var gang i mange forskellige projekter - hækling af små ugler til en barnevognskæde, udvikling af koncept for bryllupsinvitationer, origamifoldning, cirkel-guirlander og broderi. Og ikke mindst hemmelige julegaveprojekter :-)

Jeg fik broderet en lille smule på sommerfugle-broderiet. Det går langsomt fremad - måske skulle jeg snart vise en update her på bloggen?!

4 kommentarer:

  1. Det lyder bare som en rigtig hyggelig dag! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også :-) Suk - hvem der bare kunne kreahygge hver dag...

      Slet
  2. Årh hvor hyggeligt! Det kunne være lidt fedt at have sådanne dage nogle gange om ugen :-) De ser virkelig spændende ud de figurer på det første billede.
    Hvis du keder dig er du velkommen forbi mig, jeg er ved at udvikle nye geoetriske figurer til mine nye uroer. Tænkte at du var ret skrap til sådan noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Sine. Jeg er spændt på, hvad du finder ud af til dine uroer. Mon ikke jeg kan se det live inden for de nærmeste dage? Jeg regner med at vise den færdige figur frem snart. Den er blevet ret fin, synes jeg.

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...