onsdag den 16. januar 2013

Spændende broderiprojekt

Dette flotte broderi-projekt købte jeg på julemarkedet, som jeg omtalte i starten af december. Det er gået op for mig, at jeg slet ikke fik vist det hele. Jeg købte et lille keramikjuletræ, som jeg desværre har pakket ned med julepyntet, så det må jeg vente med at vise frem til kassen kommer frem igen sidst på året.

Her er en ting, som jeg har ligget mens jeg puslede med julekrea-ting: et super cool broderi af Lisa Grue. DU kan købe dit helt eget eller et af hendes super cool print her.

Jeg tog billederne i går aftes inden jeg gik i gang - og nu kan jeg næsten ikke lægge det fra mig.






Status er nu "I want to l"... Sommerfuglen er endnu urørt.

4 kommentarer:

  1. Uha, det ser spændende ud. Glæder mig til at se resultatet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inge,
      Jeg er så spændt på at komme i gang med det - jeg har primært broderet korssting i de sidste år, så det er en helt ny disciplin:-) Jeg skal nok poste et indlæg, når der er lidt mere at vise frem:-)
      Mvh Anne-Mette

      Slet
  2. Der går hvis ikke længe før vi kan se det færdige resultat :-)
    Hvor er indparkningen lækker!
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tihi - nu må vi se, hvor længe det tager mig at færdiggøre:-) Og ja - indpakningen er slet ikke til at stå for.

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...