lørdag den 12. januar 2013

DIYs og nytårsforsætter

Jeg kan ikke lade være med at læse alle de spændende nytårsforsætter, som alle de skønne blog-kvinder har sat for det kommende år. Ih hvor jeg håber, at det kommer vind i sejlene, og alle kommer godt fra start. I min læsning kom jeg forbi Tinas ambition for sin skønne blog Mini ministeren, der handler om at poste flere DIYs på bloggen.


Det fik mig til at tænke over, hvor mange DIYs jeg har lavet her på bloggen. Måske er det tid til en lille opsamling. Så her kommer den inddelt i kategorier...

Jul

Flettet i gavebånd

Origami

Blandet

Kort og papirklip

Det var en sjov øvelse - det er pludselig meget tydeligt, hvor meget bloggen har udviklet sig, og ikke mindst hvor mange ting, jeg har lavet gennem de 2½ år bloggen har eksisteret. Måske kan du finde inspiration:-)

2 kommentarer:

  1. Hold da op, det bliver alligevel til mange DIY du har fået lavet. Bliv endelig ved med det :-) Jeg siger tak for dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er sjovt at se på en liste. Og tak i lige måde. Jeg nyder virkelig at få indblik i din verden som guldsmed - bliv endelig ved med at vise små glimt af en for mig eksotisk verden:-)

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...