lørdag den 8. januar 2011

Velkommen...

..til min hektiske hverdag. Jeg har overhovedet ikke haft tid til at læse blogs og skrive på min egen i denne uge. Nu er det weekend, og så er jeg på igen. Jeg læste et indlæg hos Karen om dørskilte og det vil jeg lige knytte min egen kommentar til.

Et dørskilt siger meget om, hvem der bor bag døren. Karen har fået et fint skilt af Wenche og spørger til, hvordan andre smykker deres døre - og den opfordring vil jeg da gerne tage.

I vores ejendom har vi fået nye døre, og nu er det ikke længere muligt at hænge dørskilte direkte på døren. Da jeg flyttede hjemmefra for snart en del år siden fik jeg et fint metalnavneskilt af min mormor med det stolte familieefternavn. Nu er kæresten flyttet ind, og så var det tid til at lade begge navne komme på døren - eller det vil sige på de nyopsatte navneplader ved siden af døren.

Her i december måned har vi navnepladen været dekoreret af denne guirlande. Først ret sent i måneden fik jeg klippet et lille papir skilt med vores navne - i samme røde nuancer og med en lille guldkant på. Glemte desværre at tage et billede af det mens det hang der. Fik lige taget et billede inden det røg i julekassen.



Det er egentligt meget simpelt at lave. Jeg har printet vores navne på almindeligt printerpapir i en flot skrifttype, og så har jeg brugt papir, der matcher guirlanden ovenfor som baggrund. Jeg synes der manglede lidt bling bling, så jeg kantede med lidt rester gavebånd (fra mit stjernefletteri). Det passede lige i størrelsen til pladen.

En afløser til julenavneskiltet er på trapperne... Måske kommer det op i morgen. Lige nu er det på idéstadiet i mit hoved - så må vi se om det kan komme ud i samme form eller det bliver helt anderledes i sidste ende. Det kender I vel godt - en idé kan ændre sig mange gange undervejs:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...