fredag den 11. april 2014

Broderi med rester


Jeg længtes efter et stille og roligt korsstingsbroderi, så derfor gik jeg i gang med "All you need is love". Helt basic mønster i én farve og lige ud ad landevejen. Det er ren afslapning og det går bare derudad.

Det var vist også tiltrængt efter, at jeg er kørt træt i min sommerfugl. Jeg har ikke opgivet, men den holder lige pause for en stund.

Mønsteret til All you need is love-hjertet var ikke helt som jeg ville have det. Så jeg har været i gange med at tegne et par nye bogstaver. Til det formål har jeg brugt en almindelig ternet blok, og jeg endte ud med et større landkort af sammentapede sider!

Nu har jeg fundet dette "milimeterpapir" på Stitchpoint, og det vil jeg bestemt bruge næste gang. Ja - jeg kan jo nok lige så godt erkende, at der kommer en næste gang...

1 kommentar:

  1. Hold nu op hvor ser det flot ud!!!
    Tror broderi kunne være noget for mig også :)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...