mandag den 14. april 2014

Ugens gaveinspiration #16

Inspiration til gaveindpakning her i påsken. Vi skal til et par påskefrokoster i løbet af ugen, og værter og værtinder skal naturligvis have en lille gave. Her er den ene af dem. Måske kan du bruge idéen, hvis du skal til påskefrokost senere på ugen?



Gavemærket med påskeharen har jeg fundet på denne skønne blog, hvor der også er masser af andre flotte print og inspiration at hente. Jeg er vild med den origami-inspirerede påskehare, som også har inspireret mig til et stempel...

How to
Pak gaven ind i et flot stykke papir, der spiller lidt sammen med farverne i påskeharen.
Klip et "mavebælte" til gaven i et andet materiale. Sæt det på gaven en lille smule lavere end midten.
Bind et bånd et par gange rundt om mavebæltet
Skær/klip påskeharen ud og sæt den på gaven - henover båndet - ved hjælp af klisterpuder, så det skaber en let tredimensionel effekt.

Indlægget er en del af en ny serie på Femthe kaldet Ugens gaveinspiration, et ugentligt indlæg med inspiration til smukke at skabe gaver. 2014 bliver året for flotte gaver!

2 kommentarer:

  1. Den er vel nok flot! Det er nogle rigtig forårsfarver, som man bliver glad i låget af. Kaninen er prikken over i'et. Jeg er selv svag overfor "mavebælter" på pakker. Det giver lige noget ekstra "øjekræs".

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot Anne-Mette! Den er meget enkel i udtrykket.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...