onsdag den 29. maj 2013

Festplanlægning kører på sidste etape

Så nærmer dagen for den store fødselsdagsfest sig. Jeg har tidligere vist invitationerne frem.

I dag har jeg været i gang med at bruge alle de cirkler, jeg har stemplet ud ved hjælp af min cirkelpunch. Og nu hvor jeg har fået en erstatning for den anden, så gik det som en leg. Ja ja - man skal ikke gå ned på udstyr. Hvis du vil læse om mine erfaringer med mine nyindkøbte cirkelpunches eller stansejern, har jeg givet min vurdering af dem her.

Jeg gav en midtvejsstatus i sidste uge på mit cirkel-eventyr, og nu er jeg foreløbigt nået i mål med cirkelguirlanderne. Her er den første. Som med så meget andet, så går det hurtigere med de næste.


Her er mit arbejdsplads og alle bunkerne. De skarpsindige vil nok spørge, hvorfor de grønne cirkler ikke er i brug i min første guirlande. Ja det må I vente at se, når jeg viser billeder fra festlokalet i starten af næste uge. Det har nemlig sin forklaring...

Sy sy sy - der var godt nok mange cirkler fra start til slut. Mine længste guirlander blev 5 meter = 125 cirkler.

Undervejs var det fri leg med farverne. Det var klart lettest at overskue, når de stor stablet i bunker som her.


En lille guirlande - foldet og klar til fest - lige til at folde ud på dagen uden kludder.

Min cirkelpunch havde en diameter på 3,8 cm - Lisa Grues guirlander er syet af lidt større cirkler ca. 5 cm i diameter. Det gør nu ingen forskel for mig - jeg er ret vild med resultatet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...