onsdag den 12. november 2014

Ugens gaveinspiration #43

Forleden viste jeg en hjemmelavet dåbsgave frem. I dag kommer der lidt billeder af indpakningen. Jeg har valgt en simpel løsning ved at finde en fin æske med et sødt mønster.


I kombination med et bredt cremefarvet bånd og et tyndt lyseblåt bånd rundt om gaven og kun det brede bånd i sløjfen. Under sløjfen har jeg bundet en knude på det lyseblå bånd, så den er skjult. Resultater er ret fint, synes jeg.


Den hjemmelavede gave var en "tillægsgave" til den gave, vi allerede havde købt, så jeg havde skrevet et kort til den allerede. Belært af erfaringer fra vores bryllup kan der godt opstå lidt rod på gavebordet, så jeg havde lavet et lille klistermærke til denne.


Så fik jeg også luftet mit nye løve-stempel.


2 kommentarer:

  1. Sikke fint, og ikke spor "amerikaner pyntet" :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne :-) Jeg har det også selv meget svært med amerikaner-pyntede gaver. Jeg går som regel en stor bue udenom det buskede sløjfer med mange buer på.

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...