torsdag den 20. november 2014

En ny omgang kreativ julepyntsudveksling...

Ligesom flere andre steder i blogland er jeg lige så langsomt ved at komme i julestemning. Om eftermiddagen er der mørkt, når jeg kommer hjem. Jeg har bare lyst til at tænde levende lys, når jeg kommer hjem og hygge.

Jeg kan se på bloggen, at der er øget aktivitet på de gamle indlæg om hjemmelavet julepynt. I år er jeg så småt startet med at folde. Det er der kommet disse skønne stjerner ud af.


Et af de indlæg, som også har ivrig aktivitet er sidste års kreative julepyntsudveksling. Jeg har ikke haft tiden til at sætte legen igang i år, men hvis der er nogen, der vil bytte med mig, så vil jeg meget gerne lave en lille udveksling i løbet af december, så det er fremme inden juleaften.

Rammerne er meget lig sidste års:
- pynten skal være hjemmelavet
- en lille ting, som blot skal være en julehilsen til en anden blogger eller IG-bruger
- kategorierne er de samme som sidste år:

Genbrug: udgangspunktet i denne type julepynt er genbrugsmaterialer, det kan f.eks være paprør, kapsler mv. det er tilladt også at bruge andre materialer end genbrug, bare at der tages udgangspunkt i genbrugsmaterialerne i bedste ”Shanes Verden” stil

Retro: Her kan du få lov til at bruge dit retro tapet/ stof eller lignende, eller hvad du nu forbinder med retrotendensen, som har været meget fremme i år. Eller det kan være noget hæklet julepynt som bedstemor lavede det, gerne i en nyere opdateret version.

Nordisk: Det nordiske tager udgangspunkt i den lyse og minimalistiske stil. Materialerne kunne f.eks være birketræ og beton. Lav det du forbinder med den nordiske stil.

Humor: det er her det anderledes julepynt for lov til at træde i karakter, så frem med de skæve vinkler og den gode humor når julepynten skal kreeres.

Send en mail til mig på femthe (a) gmail.com, hvis du vil være med :-)

Fristen for tilmelding er 1. december.


Skal du have lidt inspiration til, så kan du se nogle af de ting, som blev kreeret i sidste års kreative julepyntudveksling hos Frk Smed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...