søndag den 2. september 2012

Stemningsbilleder fra Berlin

Min tur til Berlin var kun en kort en af slagsen og det faglige program var tæt pakket. Jeg nåede dog lige forbi Modulor, som jeg omtalte i et tidligere indlæg. Desværre var det en oplevelse, jeg nu kan huske tilbage på med blandede følelser. Jeg glemte nemlig en stor rulle med alt mit nyindkøbte papir på hotelværelset. Øv bøv.

Men butikken var super fed. Ingen tvivl om det!


Faktisk er det ikke bare en butik med krea-artikler af forskellig art - det er faktisk et stort hus, der samler mange forskellige aktiviteter. Butikken forgrener sig i mindre værksteder og specialforretninger. Der er både en systue, et snedkerværksted og en mosaikkunstner i forbindelse med forretningen. Ved indgangen ligger en mindre boghandel og cafe. På de øvre etager ligger bl.a. et arkitektfirma, et forlag og så vidt jeg kan forstå andre kreative virksomheder.

Her kunne jeg bruge en hel dag på bare at snuse rundt. Her er et par stemningsbilleder...




En sjov brug af pap!

2 kommentarer:

  1. Lyder som en super fin forretning. Skal til Berlin om 14 dage, må bestemt forbi en tur

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du helt bestemt. God tur :-)

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...