mandag den 26. marts 2012

Hæklehygge

Så er jeg i gang - i hvert tilfælde med en oldemorfirkant. Det går langsom men støt fremad og i går var så jeg taget til hæklehygge på Restaturant G. Stolt over at jeg faktisk kan hækle.

Der var garn i alles hænder og snakken gik lystigt - det er sjovt som snakken går, når man har en fælles interesse. Og det er bare så hyggeligt at møde nogen igen og få en lille opdatering på specialeskrivning og ikke mindst kreative projekter. Jeg hyggede mig vældigt med blandt andet Tina, Miws og Trine, der også har garnbutikken Jane & Fox. Tina og Miws (tror nok hun i virkeligheden hedder Maria) startede begge op på nye spændende projekter inden for min rækkevidde. Tina på et flot grafisk broderimønster og  Miws på Vagn Vortesvin fra Hæklede dyr 2 - eller Flere hæklede dyr. (mon ikke jeg når dertil engang, hvis jeg øver mig).

Her er stemningsbilleder fra dagen...
Et bordfuld hæklende blogpiger!

Min debut - en lyserød oldemorfirkant.

Lækker kage - mazarinkage med revet appelsin og en gulerodskage.


Asli fangede mig mens jeg var helt opslugt af hækletøjet. Jeg har vist stadig et stykke vej til jeg kan multitaske - dvs. deltage aktivt i en samtale og hækle samtidigt...


Det var bare ren råhygge på en søndag. Jeg håber på en gentagelse - gerne samme sted. Det var god plads og dejlig forplejning.

2 kommentarer:

  1. Hej hej, selv tak for i går :) Og tak for at du har kigget forbi min blog. Det var tæt på, men jeg hedder rigtigt Marie. Jeg er sikker på du hurtigt kommer videre med andre hækleprojekter sådan som det går med firkanten :) Og ja, flere af de dage!

    SvarSlet
  2. Hej Anne Mette
    Jeg har jo helt glemt at være inde og sige tak for sidst. Det er hermed gjort. Og fedt, at du er kommet i gang og har mod på mere. Så sejt! :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...